Link lub cytat. http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20825
Tytuł: Огляд заходів для формування лояльності клієнтів компанії
Authors: Піка, Ірина
Тимовчак-Максимець, Оксана
Cytat: Піка І. Огляд заходів для формування лояльності клієнтів компанії / Ірина Піка, Оксана Тимовчак-Максимець // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 240–241. – Бібліографія: 1 назва.
Data wydania: 2013
Wydawca: Видавництво Львівської політехніки
Słowa kluczowe: лояльність
програма лояльності
дисконтна програма
Abstract: In the paper the importance of customer loyalty program for a company is stressed and the necessity of developing loyalty program for local company “Planet Auto” is identified. The overview of series of measures for developing customer loyalty to the company is suggested.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20825
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2013). – 2013 р.

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
113-240-241.pdf280,33 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi