Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20825
Title: Огляд заходів для формування лояльності клієнтів компанії
Authors: Піка, Ірина
Тимовчак-Максимець, Оксана
Bibliographic description (Ukraine): Піка І. Огляд заходів для формування лояльності клієнтів компанії / Ірина Піка, Оксана Тимовчак-Максимець // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 240–241. – Бібліографія: 1 назва.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: лояльність
програма лояльності
дисконтна програма
Abstract: In the paper the importance of customer loyalty program for a company is stressed and the necessity of developing loyalty program for local company “Planet Auto” is identified. The overview of series of measures for developing customer loyalty to the company is suggested.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20825
Content type: Article
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2013). – 2013 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
113-240-241.pdf280,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.