Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20825
Назва: Огляд заходів для формування лояльності клієнтів компанії
Автори: Піка, Ірина
Тимовчак-Максимець, Оксана
Бібліографічний опис: Піка І. Огляд заходів для формування лояльності клієнтів компанії / Ірина Піка, Оксана Тимовчак-Максимець // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 240–241. – Бібліографія: 1 назва.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: лояльність
програма лояльності
дисконтна програма
Короткий огляд (реферат): In the paper the importance of customer loyalty program for a company is stressed and the necessity of developing loyalty program for local company “Planet Auto” is identified. The overview of series of measures for developing customer loyalty to the company is suggested.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20825
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2013). – 2013 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
113-240-241.pdf280,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.