Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20824
Назва: Інформаційне забезпечення рекламної продукції ПП «НТА-Незалежне телевізійне агентство»
Автори: Думанський, Нестор
Дропа, Мар’яна
Бібліографічний опис: Думанський Н. Інформаційне забезпечення рекламної продукції ПП «НТА-Незалежне телевізійне агентство» / Нестор Думанський, Мар’яна Дропа // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 238–239. – Бібліографія: 2 назви.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: інформаційне забезпечення
реклама
самостійна галузь індустрії
популяризація
просування
Короткий огляд (реферат): The article deals with the notion of advertising as an independent branch of industry and ways to promote television by means of advertising and its daily impact on potential customers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20824
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2013). – 2013 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
112-238-239.pdf290,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.