Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20823
Назва: Рекламне забезпечення діяльності малого підприємства в Інтернеті
Автори: Лісіна, Світлана
Волощак, Оксана
Бібліографічний опис: Лісіна С. Рекламне забезпечення діяльності малого підприємства в Інтернеті / Світлана Лісіна, Оксана Волощак // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 236–237. – Бібліографія: 3 назви.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: мережа Інтернет
реклама
соціальні мережі
Короткий огляд (реферат): At the present stage of development of computer technology one of the common advertising is internet advertising. The report focuses on promoting and advertising small business on the Internet. Consider new methods of increasing customer audiences on the market and the benefits of online advertising for a particular company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20823
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2013). – 2013 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
111-236-237.pdf281,05 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.