Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20818
Title: Людино-машинний інтерфейс як засіб інформаційного забезпечення маркетингових робіт
Authors: Тудоран, Вікторія
Кувалдіна, Ольга
Bibliographic description (Ukraine): Тудоран В. Людино-машинний інтерфейс як засіб інформаційного забезпечення маркетингових робіт / Вікторія Тудоран, Ольга Кувалдіна // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 226–227. – Бібліографія: 2 назви.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: людино-машинний інтерфейс
маркетінг
інформаційні засоби
зручність використання
навігація сайту
Abstract: An information marketing is discussed in the work as an information support means. The web-site of product or service is an important tool of modern marketing. The principles of quality human-computer interface developmentfor client attraction are reviewed.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20818
Content type: Article
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2013). – 2013 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
106-226-227.pdf281,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.