Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20818
Назва: Людино-машинний інтерфейс як засіб інформаційного забезпечення маркетингових робіт
Автори: Тудоран, Вікторія
Кувалдіна, Ольга
Бібліографічний опис: Тудоран В. Людино-машинний інтерфейс як засіб інформаційного забезпечення маркетингових робіт / Вікторія Тудоран, Ольга Кувалдіна // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 226–227. – Бібліографія: 2 назви.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: людино-машинний інтерфейс
маркетінг
інформаційні засоби
зручність використання
навігація сайту
Короткий огляд (реферат): An information marketing is discussed in the work as an information support means. The web-site of product or service is an important tool of modern marketing. The principles of quality human-computer interface developmentfor client attraction are reviewed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20818
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2013). – 2013 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
106-226-227.pdf281,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.