Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20803
Название: Запити до маркетингової інформації як твердження формальної логіки
Авторы: Завада, Олександр
Библиографическое описание: Завада О. Запити до маркетингової інформації як твердження формальної логіки / Олександр Завада // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 200–201. – Бібліографія: 5 назв.
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво Львівської політехніки
Ключевые слова: інформація
маркетинг
бази та сховища даних
SQL-запити
формальна логіка
Краткий осмотр (реферат): Database queries are treated as statements of formal logic. Approaches to improve the teaching of information systems in marketing are offered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20803
Тип содержания: Article
Располагается в коллекциях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2013). – 2013 р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
93-200-201.pdf352,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.