Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20803
Title: Запити до маркетингової інформації як твердження формальної логіки
Authors: Завада, Олександр
Bibliographic description (Ukraine): Завада О. Запити до маркетингової інформації як твердження формальної логіки / Олександр Завада // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 200–201. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: інформація
маркетинг
бази та сховища даних
SQL-запити
формальна логіка
Abstract: Database queries are treated as statements of formal logic. Approaches to improve the teaching of information systems in marketing are offered.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20803
Content type: Article
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2013). – 2013 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
93-200-201.pdf352,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.