Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20803
Назва: Запити до маркетингової інформації як твердження формальної логіки
Автори: Завада, Олександр
Бібліографічний опис: Завада О. Запити до маркетингової інформації як твердження формальної логіки / Олександр Завада // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 200–201. – Бібліографія: 5 назв.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: інформація
маркетинг
бази та сховища даних
SQL-запити
формальна логіка
Короткий огляд (реферат): Database queries are treated as statements of formal logic. Approaches to improve the teaching of information systems in marketing are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20803
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2013). – 2013 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
93-200-201.pdf352,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.