Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20770
Назва: Особливості наповнення учбового контенту дисципліни з дистанційної форми навчання (психолого-педагогічний аспект)
Автори: Возна, Інга
Шаповалов, Сергій
Бібліографічний опис: Возна І. Особливості наповнення учбового контенту дисципліни з дистанційної форми навчання (психолого-педагогічний аспект) / Інга Возна, Сергій Шаповалов // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 136–137.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: мультимедійні технології
дистанційна форма навчання
ScreenCast
Короткий огляд (реферат): The purpose of research – the use of technology to create video lectures ScreenCast in a course the theory of algorithms and mathematical logic. Presents the advantages and peculiarities of this approach. Conclusions are made.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20770
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2013). – 2013 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
61-136-137.pdf291,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.