Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20748
Назва: Поняття позиціонування груп користувачів в соціальних середовищах Інтернету
Автори: Білик, Василь
Форкун, Володимир
Бібліографічний опис: Білик В. Поняття позиціонування груп користувачів в соціальних середовищах Інтернету / Василь Білик, Володимир Форкун // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 94–95. – Бібліографія: 2 назви.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: соціальне середовище
група користувачів
позиція групи в соціальному середовищі
Короткий огляд (реферат): We give the concept of positioning on-line groups as a set of methods aimed at increasing the number of users, improving the content and control group.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20748
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2013). – 2013 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
40-94-95.pdf349,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.