Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20739
Title: Ефективність поширення маркетингової інформації в онлайн-спільнотах
Authors: Пелещишин, Оксана
Bibliographic description (Ukraine): Пелещишин О. Ефективність поширення маркетингової інформації в онлайн-спільнотах / Оксана Пелещишин // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 82–83. – Бібліографія: 1 назва.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: маркетингова інформація
онлайн-спільнота
ефективність
Abstract: Methods for estimation the efficiency of posting marketing information in online communities proposed in the paper.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20739
Content type: Article
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2013). – 2013 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34-82-83.pdf352,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.