Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20689
Назва: The consumer’s private space: a marketing view
Автори: Vegheş, Călin
Popescu, Ioana Cecilia
Dugulan, Diana
Бібліографічний опис: Vegheş C. The consumer’s private space: a marketing view / Călin Vegheş, Ioana Cecilia Popescu, Diana Dugulan // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 20–22. – Bibliography: 7 titles.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: privacy
personal data
consumer’s private space
direct marketing
Romania
Короткий огляд (реферат): The increased employment of the internet, extended processing of the consumers’ personal data, and rather unclear definition of the personal data content have intensified the discussion about how to approach the consumer’s private space. Paper presents a view of the consumer’s private space content based on the results of the survey conducted on a sample including Romanian consumers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20689
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2013). – 2013 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5-20-22.pdf314,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.