Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20663
Title: Роль системи збалансованих показників ефективності у формуванні маркетингової стратегії компанії
Authors: Савченко, Ю. Т.
Дікун, О. А.
Bibliographic description (Ukraine): Савченко Ю.Т. Роль системи збалансованих показників ефективності у формуванні маркетингової стратегії компанії / Ю. Т. Савченко, О. А. Дікун // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 373–374. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20663
Content type: Article
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
228-Savchenko-373-374.pdf139,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.