Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20564
Назва: Сучасний стан проблеми інтегрованого навчання дітей з порушенням слуху в Україні
Автори: Малинович, Лариса Михайлівна
Неурова, Алла Борисівна
Бібліографічний опис: Малинович Л. М. Сучасний стан проблеми інтегрованого навчання дітей з порушенням слуху в Україні / Лариса Михайлівна Малинович, Алла Борисівна Неурова // Управління в освіті : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 14–16 квітня 2011 року / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 187–188. – Бібліографія: 6 назв.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Короткий огляд (реферат): Розкриваються сучасні проблеми виховання і навчання дітей з порушенням слуху в Україні у спеціальних (корекційних) закладах і в умовах інтеграції у звичайний клас масової (загальноосвітньої) школи. Вказуються психологічні основи інклюзії і інтеграції дітей з порушеним слухом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20564
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Управління в освіті. – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
114-Malynovych-187-188.pdf328,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.