Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20546
Название: Мотивація навчання як чинник регуляції навчального процесу
Авторы: Фролова, Євгенія Валеріївна
Библиографическое описание: Фролова Є. В. Мотивація навчання як чинник регуляції навчального процесу / Євгенія Валеріївна Фролова // Управління в освіті : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 14–16 квітня 2011 року / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 328–329. – Бібліографія: 2 назви.
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво Львівської політехніки
Краткий осмотр (реферат): Визначено феномени, що характеризують структуру та особливості функціонування мотивації навчальної діяльності студентів технічних і гуманітарних напрямів підготовки та надано рекомендації щодо організації навчальної, наукової та виховної роботи зі студентською молоддю.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20546
Тип содержания: Article
Располагается в коллекциях:Управління в освіті. – 2011 р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
205-Frolova-328-329.pdf325,94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.