Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20546
Назва: Мотивація навчання як чинник регуляції навчального процесу
Автори: Фролова, Євгенія Валеріївна
Бібліографічний опис: Фролова Є. В. Мотивація навчання як чинник регуляції навчального процесу / Євгенія Валеріївна Фролова // Управління в освіті : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 14–16 квітня 2011 року / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 328–329. – Бібліографія: 2 назви.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Короткий огляд (реферат): Визначено феномени, що характеризують структуру та особливості функціонування мотивації навчальної діяльності студентів технічних і гуманітарних напрямів підготовки та надано рекомендації щодо організації навчальної, наукової та виховної роботи зі студентською молоддю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20546
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Управління в освіті. – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
205-Frolova-328-329.pdf325,94 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.