Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20488
Назва: Освітня політика Франції щодо осіб з особливими потребами
Автори: Перхун, Леся Василівна
Бібліографічний опис: Перхун Л. В. Освітня політика Франції щодо осіб з особливими потребами / Леся Василівна Перхун // Управління в освіті : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 14–16 квітня 2011 року / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 244–245. – Бібліографія: 2 назви.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Короткий огляд (реферат): Освітня система Франції постійно шукає нові шляхи та ефективні способи вирішення такого наболілого питання як навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку, адже включення такої дитини до загальноосвітньої школи є справою всіх, а не окремого вчителя зокрема.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20488
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Управління в освіті. – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
151-Perkhun-244-245.pdf324,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.