Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20472
Назва: Критерії оцінювання рівнів сформованості педагогічної майстерності викладачів економічного профілю вищого навчального закладу
Автори: Обривкіна, Оксана Миколаївна
Бібліографічний опис: Обривкіна О. М. Критерії оцінювання рівнів сформованості педагогічної майстерності викладачів економічного профілю вищого навчального закладу / Оксана Миколаївна Обривкіна // Управління в освіті : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 14–16 квітня 2011 року / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 227–228. – Бібліографія: 2 назви.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Короткий огляд (реферат): Приводяться результати теоретико-експериментального дослідження правосвідомості: висвітлюються її суть правосвідомості, структурні компоненти та їх показники; наводяться результати дослідження правосвідомості дітей раннього підліткового віку, схильних до правопорушень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20472
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Управління в освіті. – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
139-Obryvkina-227-228.pdf325,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.