Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20464
Назва: Роль психологічної служби при оптимізації управління вищого навчального закладу І-ІІ рівня акредитації
Автори: Нічкало, Тетяна Романівна
Бібліографічний опис: Нічкало Т. Р. Роль психологічної служби при оптимізації управління вищого навчального закладу І-ІІ рівня акредитації / Тетяна Романівна Нічкало // Управління в освіті : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 14–16 квітня 2011 року / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 223–225. – Бібліографія: 7 назв.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Короткий огляд (реферат): Висвітлено важливість психологічної служби при оптимізації управлінського процесу і її роль в досягненні максимальної ефективності управлінської діяльності керівників ВНЗ І-ІІ рівня акредитації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20464
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Управління в освіті. – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
137-Nichkalo-223-225.pdf333,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.