Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20458
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаркіна, Аліна Ігорівна-
dc.date.accessioned2013-07-19T14:16:43Z-
dc.date.available2013-07-19T14:16:43Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМаркіна А. І. Врахування впливу сімейних інтеракцій на готовність до навчання у дітей старшого дошкільного віку в управлінні навчальним закладом / Аліна Ігорівна Маркіна // Управління в освіті : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 14–16 квітня 2011 року / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 192–193. – Бібліографія: 7 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20458-
dc.description.abstractСтосується постановки питання взаємозвязку сімейних стосунків і готовності до навчання, актуальності цього питання. Доповідь спирається на роботи таких видатних психологів, як М. Мід, К. Хорні, А. Фрейд, М. Маслоу, Ц. Крайг, Л. С. Виготський, Д. Б. Ельконін, А. Ф. Лазурський, А. А. Абрамова.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.titleВрахування впливу сімейних інтеракцій на готовність до навчання у дітей старшого дошкільного віку в управлінні навчальним закладомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Управління в освіті. – 2011 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
117-Markina-192-193.pdf325,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.