Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20458
Назва: Врахування впливу сімейних інтеракцій на готовність до навчання у дітей старшого дошкільного віку в управлінні навчальним закладом
Автори: Маркіна, Аліна Ігорівна
Бібліографічний опис: Маркіна А. І. Врахування впливу сімейних інтеракцій на готовність до навчання у дітей старшого дошкільного віку в управлінні навчальним закладом / Аліна Ігорівна Маркіна // Управління в освіті : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 14–16 квітня 2011 року / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 192–193. – Бібліографія: 7 назв.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Короткий огляд (реферат): Стосується постановки питання взаємозвязку сімейних стосунків і готовності до навчання, актуальності цього питання. Доповідь спирається на роботи таких видатних психологів, як М. Мід, К. Хорні, А. Фрейд, М. Маслоу, Ц. Крайг, Л. С. Виготський, Д. Б. Ельконін, А. Ф. Лазурський, А. А. Абрамова.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20458
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Управління в освіті. – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
117-Markina-192-193.pdf325,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.