Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20442
Назва: Довіра як психолого-педагогічна проблема у вищій школі
Автори: Кравець, Наталя Михайлівна
Бібліографічний опис: Кравець Н. М. Довіра як психолого-педагогічна проблема у вищій школі / Наталя Михайлівна Кравець // Управління в освіті : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 14–16 квітня 2011 року / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 150–152.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: освіта
особистість
феномен довіри та довірливих відносин
модель спілкування
Короткий огляд (реферат): Розкривається феномен довіри та довірливих відносин як одна з основних психолого- педагогічних проблем управління в освіті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20442
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Управління в освіті. – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
88-Kravets-150-152.pdf347,87 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.