Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20426
Назва: Медіатекст в контексті нової парадигми освіти
Автори: Лоїк, Галина Богданівна
Бібліографічний опис: Лоїк Г. Б. Медіатекст в контексті нової парадигми освіти / Галина Богданівна Лоїк // Управління в освіті : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 14–16 квітня 2011 року / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 169–170. – Бібліографія: 7 назв.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Короткий огляд (реферат): Розглядаються переваги використання медіатексту в процесі формування медіаграмотності учнів. Це обумовлено специфікою завдання технології (формування медіакультури) та особливостями особистісно-зорієнтованого підходу, який, на відміну від академічної, знанієво-зорієнтованої освіти, спрямований одночасно на розвиток індивідуальності особистості та навичок взаєморозуміння (активного діалогу).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20426
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Управління в освіті. – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
101-Loyik-169-170.pdf325,11 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.