Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20394
Назва: Педагогічна експертиза як механізм управління сталим розвитком регіональної системи освіти
Автори: Касьянова, Олена Миколаївна
Бібліографічний опис: Касьянова О. М. Педагогічна експертиза як механізм управління сталим розвитком регіональної системи освіти / Олена Миколаївна Касьянова // Управління в освіті : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 14–16 квітня 2011 року / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 121–122. – Бібліографія: 2 назви.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Короткий огляд (реферат): Управління сталим розвитком визначається як управління змінами з метою покращення якості освіти та життя учасників педагогічного процесу. Механізмом такого управління є педагогічна експертиза, яка визначає процес змін, їх характер та тенденції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20394
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Управління в освіті. – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
70-Kasyanova-121-122.pdf326,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.