Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20352
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАннєнкова, Ірина Петрівна-
dc.date.accessioned2013-07-11T08:49:41Z-
dc.date.available2013-07-11T08:49:41Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationАннєнкова І. П. Основні підходи до визначення поняття освітнього моніторингу / Ірина Петрівна Аннєнкова // Управління в освіті : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 14–16 квітня 2011 року / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 16–17. – Бібліографія: 2 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20352-
dc.description.abstractВизначено два основних підходи до визначення сутності освітнього моніторингу: моніторинг як спостереження за певним процесом; моніторинг як система. Визначено поняття моніторингу якості освіти у ВНЗ.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.titleОсновні підходи до визначення поняття освітнього моніторингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Управління в освіті. – 2011 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4-Annyenkova-16-17.pdf326,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.