Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20352
Название: Основні підходи до визначення поняття освітнього моніторингу
Авторы: Аннєнкова, Ірина Петрівна
Библиографическое описание: Аннєнкова І. П. Основні підходи до визначення поняття освітнього моніторингу / Ірина Петрівна Аннєнкова // Управління в освіті : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 14–16 квітня 2011 року / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 16–17. – Бібліографія: 2 назви.
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво Львівської політехніки
Краткий осмотр (реферат): Визначено два основних підходи до визначення сутності освітнього моніторингу: моніторинг як спостереження за певним процесом; моніторинг як система. Визначено поняття моніторингу якості освіти у ВНЗ.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20352
Тип содержания: Article
Располагается в коллекциях:Управління в освіті. – 2011 р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
4-Annyenkova-16-17.pdf326,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.