Link lub cytat. http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20352
Tytuł: Основні підходи до визначення поняття освітнього моніторингу
Authors: Аннєнкова, Ірина Петрівна
Cytat: Аннєнкова І. П. Основні підходи до визначення поняття освітнього моніторингу / Ірина Петрівна Аннєнкова // Управління в освіті : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 14–16 квітня 2011 року / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 16–17. – Бібліографія: 2 назви.
Data wydania: 2011
Wydawca: Видавництво Львівської політехніки
Abstract: Визначено два основних підходи до визначення сутності освітнього моніторингу: моніторинг як спостереження за певним процесом; моніторинг як система. Визначено поняття моніторингу якості освіти у ВНЗ.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20352
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Управління в освіті. – 2011 р.

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
4-Annyenkova-16-17.pdf326,42 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi