Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20352
Title: | Основні підходи до визначення поняття освітнього моніторингу |
Authors: | Аннєнкова, Ірина Петрівна |
Bibliographic description (Ukraine): | Аннєнкова І. П. Основні підходи до визначення поняття освітнього моніторингу / Ірина Петрівна Аннєнкова // Управління в освіті : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 14–16 квітня 2011 року / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 16–17. – Бібліографія: 2 назви. |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Видавництво Львівської політехніки |
Abstract: | Визначено два основних підходи до визначення сутності освітнього моніторингу: моніторинг як спостереження за певним процесом; моніторинг як система. Визначено поняття моніторингу якості освіти у ВНЗ. |
URI: | http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20352 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Управління в освіті. – 2011 р. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4-Annyenkova-16-17.pdf | 326,42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.