Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20321
Title: Комерціалізація нових знань, як стратегічний шлях підвищення конкурентоспроможності України та регіону
Authors: Кубів, С. І.
Bibliographic description (Ukraine): Кубів С. І. Комерціалізація нових знань, як стратегічний шлях підвищення конкурентоспроможності України та регіону / С. І. Кубів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 683 : Проблеми економіки та управління. – С. 347–349. – Бібліографія: 10 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: комерціалізація знань
інноваційний розвиток
стратегічні завдання
commercialization of knowledges
innovative development
strategic tasks
Abstract: Досліджено відносини між комерціалізацією знань та стратегією інноваційного розвитку економіки України. Обґрунтовано передумови та ідентифіковано чинники формування ефективної національної інноваційної системи, очікувані наслідки та окреслено стратегічні завдання інноваційного розвитку регіонів. It is investigational relations between commercialization of knowledges and strategy of innovative development of economy of Ukraine. Grounded pre-conditions and the factors of forming of the effective national innovative system are identified, expected consequences and outlined strategic tasks of innovative development of regions.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20321
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2010. – №683

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
70-347-349.pdf140,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.