Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20321
Назва: Комерціалізація нових знань, як стратегічний шлях підвищення конкурентоспроможності України та регіону
Автори: Кубів, С. І.
Бібліографічний опис: Кубів С. І. Комерціалізація нових знань, як стратегічний шлях підвищення конкурентоспроможності України та регіону / С. І. Кубів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 683 : Проблеми економіки та управління. – С. 347–349. – Бібліографія: 10 назв.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: комерціалізація знань
інноваційний розвиток
стратегічні завдання
commercialization of knowledges
innovative development
strategic tasks
Короткий огляд (реферат): Досліджено відносини між комерціалізацією знань та стратегією інноваційного розвитку економіки України. Обґрунтовано передумови та ідентифіковано чинники формування ефективної національної інноваційної системи, очікувані наслідки та окреслено стратегічні завдання інноваційного розвитку регіонів. It is investigational relations between commercialization of knowledges and strategy of innovative development of economy of Ukraine. Grounded pre-conditions and the factors of forming of the effective national innovative system are identified, expected consequences and outlined strategic tasks of innovative development of regions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20321
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2010. – №683

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
70-347-349.pdf140,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.