Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20320
Title: Маркетинговий підхід до управління якістю високотехнологічної продукції
Authors: Ковальчук, С. В.
Bibliographic description (Ukraine): Ковальчук С. В. Маркетинговий підхід до управління якістю високотехнологічної продукції / С. В. Ковальчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 683 : Проблеми економіки та управління. – С. 323–328. – Бібліографія: 8 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: якість
управління якістю
якість високотехнологічної продукції
маркетингове управління якістю
корисність
цінність
конкурентоспроможність
quality
quality management
high quality products
marketing and quality management utility
the value of competitiveness
Abstract: Визначено основні концептуальні підходи до управління якістю високотехнологічної продукції. Одним із головних підходів до управління якістю високотехнологічної продукції є маркетингова орієнтація діяльності підприємства. Для ефективнішого маркетингового управління якістю високотехнологічної продукції необхідно дотримуватися чітко визначених та сформульованих принципів. The article the basic conceptual going is determined near the quality management of highly technological products. One of the main approaches to high-quality products is the marketing orientation of the enterprise. For more effective marketing of quality high-tech products need to follow clearly defined and principles.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20320
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2010. – №683

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
65-323-328.pdf181,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.