Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20320
Назва: Маркетинговий підхід до управління якістю високотехнологічної продукції
Автори: Ковальчук, С. В.
Бібліографічний опис: Ковальчук С. В. Маркетинговий підхід до управління якістю високотехнологічної продукції / С. В. Ковальчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 683 : Проблеми економіки та управління. – С. 323–328. – Бібліографія: 8 назв.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: якість
управління якістю
якість високотехнологічної продукції
маркетингове управління якістю
корисність
цінність
конкурентоспроможність
quality
quality management
high quality products
marketing and quality management utility
the value of competitiveness
Короткий огляд (реферат): Визначено основні концептуальні підходи до управління якістю високотехнологічної продукції. Одним із головних підходів до управління якістю високотехнологічної продукції є маркетингова орієнтація діяльності підприємства. Для ефективнішого маркетингового управління якістю високотехнологічної продукції необхідно дотримуватися чітко визначених та сформульованих принципів. The article the basic conceptual going is determined near the quality management of highly technological products. One of the main approaches to high-quality products is the marketing orientation of the enterprise. For more effective marketing of quality high-tech products need to follow clearly defined and principles.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20320
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2010. – №683

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
65-323-328.pdf181,61 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.