Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20306
Title: Маркетингові підходи до формування ринкової концепції інноваційного товару
Authors: Дубодєлова, А. В.
Bibliographic description (Ukraine): Дубодєлова А. В. Маркетингові підходи до формування ринкової концепції інноваційного товару / А. В. Дубодєлова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 683 : Проблеми економіки та управління. – С. 264–267. – Бібліографія: 14 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: інноваційний процес
ринкова концепція інновації
атрибути
мультиатрибутивна модель товару
innovative process
market conception of innovation
attributes
myltyattributive model of commodity
Abstract: Розглянуто структуру інноваційного процесу в системі маркетингу, проаналізовано сучасні підходи до формування та перевірки концепції інноваційного товару за мультиатрибутивною моделлю і обґрунтовано можливості їхнього застосування у практичній діяльності вітчизняних підприємств для забезпечення конкурентоспроможних позицій у ринковому середовищі. The structure of innovative process is considered in the system of marketing, modern approaches are analysed to forming and verification of conception of innovative commodity after myltyattributive model and possibilities of their application are grounded in practical activity of domestic enterprises for providing of competitive positions in a market environment.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20306
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2010. – №683

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
53-264-267.pdf161,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.