Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20306
Назва: Маркетингові підходи до формування ринкової концепції інноваційного товару
Автори: Дубодєлова, А. В.
Бібліографічний опис: Дубодєлова А. В. Маркетингові підходи до формування ринкової концепції інноваційного товару / А. В. Дубодєлова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 683 : Проблеми економіки та управління. – С. 264–267. – Бібліографія: 14 назв.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: інноваційний процес
ринкова концепція інновації
атрибути
мультиатрибутивна модель товару
innovative process
market conception of innovation
attributes
myltyattributive model of commodity
Короткий огляд (реферат): Розглянуто структуру інноваційного процесу в системі маркетингу, проаналізовано сучасні підходи до формування та перевірки концепції інноваційного товару за мультиатрибутивною моделлю і обґрунтовано можливості їхнього застосування у практичній діяльності вітчизняних підприємств для забезпечення конкурентоспроможних позицій у ринковому середовищі. The structure of innovative process is considered in the system of marketing, modern approaches are analysed to forming and verification of conception of innovative commodity after myltyattributive model and possibilities of their application are grounded in practical activity of domestic enterprises for providing of competitive positions in a market environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20306
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2010. – №683

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53-264-267.pdf161,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.