Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20302
Назва: Роль і місце науково-дослідних робіт у зовнішньоекономічних стратегіях підприємств
Автори: Драбік, І.
Бібліографічний опис: Драбік І. Роль і місце науково-дослідних робіт у зовнішньоекономічних стратегіях підприємств / І. Драбік // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 683 : Проблеми економіки та управління. – С. 258–264. – Бібліографія: 6 назв.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: знання
інновації
дослідження і розвиток
інтернаціоналізація і глобалізація підприємства
транскордонні стратегії підприємств (глобальна, транснаціональна, міжнародна і багатонаціональна)
централізація і децентралізація діяльності з досліджень і розвитку
міжнародні мережі інноваційних підприємств
knowledge
innovations
interrogations and development
internationalizing and globalization of enterprise
across borders strategies of enterprises (global, transnational, international and multinational)
centralization and decentralization of activity of research-and-development
the international networks of innovative enterprises
Короткий огляд (реферат): Охарактеризовано основні стратегії зовнішньоекономічної експансії. Обгрунтовано вибір відповідної зовнішньоекономічної стратегії залежно від двох параметрів: тиску щодо зниження витрат та тиску щодо адаптації до місцевих умов. Проаналізорвано вплив реалізованої зовнішньоекономічної стратегії на організацію і управління діяльністю з досліджень і розвитку підприємства, що функціонують на міжнародних ринках. Охарактеризовано залежність способу створення інновацій та рівня централізації діяльності з досліджень і розвитку підприємства від реалізованої зовнішньоекономічної стратегії. Main foregn economic strategies are characterised. The choice of appropriate external strategy dependent on two factors: the need either in cost reduction or in local markets’ adaptation is grounded/ The influence of implemented external strategy on organization and management of enterprise’s investigation and development zctivities if foreign markets is analized. The subordination both of the innovation creation method and of the investigation and development activities centralisation degree to implemented external strategy is characterised.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20302
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2010. – №683

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
52-258-264.pdf206,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.