Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20296
Title: Ознаки нової парадигми маркетингу в контексті еволюції споживчої цінності
Authors: Дейнека, О. Є.
Bibliographic description (Ukraine): Дейнека О. Є. Ознаки нової парадигми маркетингу в контексті еволюції споживчої цінності / О. Є. Дейнека // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 683 : Проблеми економіки та управління. – С. 232–237. – Бібліографія: 22 назви.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: маркетингова парадигма
ознаки маркетингової парадигми
концепція маркетингу
зміни у маркетингу
споживча цінність
маркетингові тенденції
marketing paradigm
features of marketing paradigm
marketing concept
changes in marketing
customer value
marketings tendencies
Abstract: Наведено аргументи, що засвідчують слабкість традиційної концепції маркетингу. Висвітлено зміщення акцентів у цінностях споживачів, що зумовлено науково-технологічним прогресом та інформатизацією суспільства. Наголошено на необхідності побудови комунікацій з цільовими аудиторіями на основі слухання споживачів у соціальних медіа. Визначено основні ознаки нової парадигми маркетингу. Виявлено найзначиміші тенденції, що формуватимуть теорію та практику маркетингу. Arguments which certify the weakness of traditional conception of marketing are resulted. Shift of accents in the values of customers caused by scientifical, technological progress and informatization of society is reflected. The necessity of setting of communications with target audience on the basis of listening of user in social media is emphasized. Basic signs of new paradigm of marketing are identified. Most meaningful tendencies which will form the theory and practice of marketing are found out.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20296
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2010. – №683

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
47-232-237.pdf228,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.