Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20288
Назва: Інтеграція напрямів розвитку новацій у харчовій промисловості
Автори: Кундєєва, Г. О.
Бібліографічний опис: Кундєєва Г. О. Інтеграція напрямів розвитку новацій у харчовій промисловості / Г. О. Кундєєва // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 683 : Проблеми економіки та управління. – С. 89–93. – Бібліографія: 12 назв.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: інноваційний процес
інноваційний конвеєр
маркетинг розвитку новацій
innovative process
innovative conveyer
marketing of development o novations
Короткий огляд (реферат): Розглянуто варіанти розвитку новації, запропоновано інтегральний варіант розвитку новацій з позиції маркетингу розвитку новацій, вказано на значущість маркетингу для створення новації та перетворення її на інновацію, запропоновано інтеграційну модель інноваційного процесу для підприємств харчової промисловості. The existent variants of development novation are considered, the integrated variant of the novations development from position of marketing of development novations is proposed. The role of marketing for creation of novation and transformation of it into an innovation is demonstrated. The integration model of innovative process is proposed for the enterprises of food retail industry.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20288
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2010. – №683

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19-89-93.pdf212,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.