Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20255
Назва: Бюджетування витрат в системі “фінансовий менеджмент – маркетинг” промислового підприємства
Автори: Мавріна, А. О.
Бібліографічний опис: Мавріна А. О. Бюджетування витрат в системі “фінансовий менеджмент – маркетинг” промислового підприємства / А. О. Мавріна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 683 : Проблеми економіки та управління. – С. 376–381. – Бібліографія: 5 назв.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: маркетингові витрати
маркетингові інвестиції
ефективність маркетингових витрат
рентабельність маркетингових інвестицій
marketing costs
marketing investments
marketing effectiveness
ROMI
return on marketing investment
Короткий огляд (реферат): Ідентифіковано сутність маркетингових витрат та підходи до оцінювання їх ефективності. Розглянуто маркетингові витрати з позиції маркетингових інвестицій. Структуровано етапи бюджетування маркетингових інвестицій. Розроблено карту позиціонування маркетингових заходів досліджуваного підприємства за рентабельністю інвестицій. Essence of marketing’s costs and evaluation of their efficiency are identified. Marketing costs from position of marketing investments are considered. The stages of marketing investments budgeting are investigated. The card of positioning marketing measures of the studied enterprise is developed after profitability of investments.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20255
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2010. – №683

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
76-376-381.pdf183,09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.