Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20255
Title: Бюджетування витрат в системі “фінансовий менеджмент – маркетинг” промислового підприємства
Authors: Мавріна, А. О.
Bibliographic description (Ukraine): Мавріна А. О. Бюджетування витрат в системі “фінансовий менеджмент – маркетинг” промислового підприємства / А. О. Мавріна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 683 : Проблеми економіки та управління. – С. 376–381. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: маркетингові витрати
маркетингові інвестиції
ефективність маркетингових витрат
рентабельність маркетингових інвестицій
marketing costs
marketing investments
marketing effectiveness
ROMI
return on marketing investment
Abstract: Ідентифіковано сутність маркетингових витрат та підходи до оцінювання їх ефективності. Розглянуто маркетингові витрати з позиції маркетингових інвестицій. Структуровано етапи бюджетування маркетингових інвестицій. Розроблено карту позиціонування маркетингових заходів досліджуваного підприємства за рентабельністю інвестицій. Essence of marketing’s costs and evaluation of their efficiency are identified. Marketing costs from position of marketing investments are considered. The stages of marketing investments budgeting are investigated. The card of positioning marketing measures of the studied enterprise is developed after profitability of investments.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/20255
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2010. – №683

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
76-376-381.pdf183,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.