Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19453
Title: Експериментальне дослідження водопоглинальної здатності ексфільтраційних траншей для умов гірської місцевості Закарпаття
Other Titles: Experimental study of water retention capacity of the exfiltration trenches for the climate of Transcarpathian region
Authors: Бошота, В.
Жук, В.
Bibliographic description (Ukraine): Бошота В. Експериментальне дослідження водопоглинальної здатності ексфільтраційних траншей для умов гірської місцевості Закарпаття / Василь Бошота, Володимир Жук // Геодезія, архітектура та будівництво : матеріали IV Міжнародної конференції молодих вчених GAC-2011, 24–26 листопада 2011 р., Україна, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 150–151. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: ексфільтраційна траншея
поверхневий стік
гірська місцевість
рівень ґрунтових вод
водопоглинальна здатність
Abstract: Використання ексфільтраційних траншей дозволяє зменшити об’єм поверхневого стоку та пікові навантаження на мережу та споруди дощового водовідведення. У роботі представлено результати експериментального дослідження водопоглинальної здатності ексфільтраційної траншеї відкритого типу, влаштованої у смт. Міжгір’я Закарпатської обл. Дослідження виконувались при початковій глибині ґрунтових вод 0,93−0,95 м. Показано, як збільшення витрати притоку поверхневого стоку впливає на зростання рівноважного рівня води в траншеї та на її інтегральну водопоглинальну здатність.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19453
Content type: Article
Appears in Collections:Геодезія, архітектура та будівництво (GAC-2011). – 2011 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
53-Boshota-150-151.pdf285,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.