Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19342
Назва: Classroom discourse and power: insights into learner empowerment in L2 classroom
Інші назви: Дискурс та питання повноважень у класній кімнаті: дослідження повноважень студентів у класі вивчення другої іноземної мови
Автори: Zhang, Haomin
Бібліографічний опис: Zhang H. Classroom discourse and power: insights into learner empowerment in L2 classroom / Haomin Zhang // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали IIІ Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2011, 24–26 листопада 2011 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 240–243. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus").
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: сlassroom discourse
conversation analysis
discourse and power
teacher dominance
learner autonomy
L2-only instruction
Короткий огляд (реферат): Powerandrelationship in discourse community is an intriguing topic to study on. And classroom discourse community is a place where institutional talk takes place, which is different from some contexts creating informal communication. In this paper, author aims to explore the discourse and power relationship in L2 classroom so that insights into the issue of learner empowerment can be analyzed. The author draws upon conversation analytical tool to look into communication in a specific L2 classroom. Two predominant problems are found. (1) Effects of teachers’ dominance in teaching/learning, and (2) impediment of L2- only instruction seem to be salient. Finally, a succinct conclusion is made about the importance of learner empowerment and necessity to do classroom discourse analysis.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19342
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Гуманітарні та соціальні науки (HSS-2011). – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
81-Zhang-240-243.pdf125,15 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.