Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19335
Название: Формування іміджу держав за допомогою соціальних мереж
Другие названия: Forming the image of states with using social networks
Авторы: Хітреня, Назар
Библиографическое описание: Хітреня Н. Формування іміджу держав за допомогою соціальних мереж / Назар Хітреня // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали IIІ Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2011, 24–26 листопада 2011 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 222–223. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Бібліографія: 5 назв.
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво Львівської політехніки
Ключевые слова: імідж держави
формування іміджу
реклама
соціальні мережі
Facebook
Twitter
Вконтакте
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано значення формування іміджу для держави. Для формування іміджу держави можна використовувати різні методи і способи. У світі все більше і більше грошей витрачають на імідж, частина яких йде на розкручування і просування "брендів" за допомогою соціальних медіа. Відображення діяльності держави завдяки соціальним мережам в Інтернеті є одним з можливих яскравих інструментів, який може донести до суспільства особливості державного врядування. Також у статті показанні і пояснені методи, які допоможуть сформувати цілісний підхід для кращого формування іміджу держави за допомогою соціальних мереж.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19335
Тип содержания: Article
Располагается в коллекциях:Гуманітарні та соціальні науки (HSS-2011). – 2011 р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
74-Khitrenia-222-223.pdf145,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.