Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19335
Назва: Формування іміджу держав за допомогою соціальних мереж
Інші назви: Forming the image of states with using social networks
Автори: Хітреня, Назар
Бібліографічний опис: Хітреня Н. Формування іміджу держав за допомогою соціальних мереж / Назар Хітреня // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали IIІ Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2011, 24–26 листопада 2011 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 222–223. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Бібліографія: 5 назв.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: імідж держави
формування іміджу
реклама
соціальні мережі
Facebook
Twitter
Вконтакте
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано значення формування іміджу для держави. Для формування іміджу держави можна використовувати різні методи і способи. У світі все більше і більше грошей витрачають на імідж, частина яких йде на розкручування і просування "брендів" за допомогою соціальних медіа. Відображення діяльності держави завдяки соціальним мережам в Інтернеті є одним з можливих яскравих інструментів, який може донести до суспільства особливості державного врядування. Також у статті показанні і пояснені методи, які допоможуть сформувати цілісний підхід для кращого формування іміджу держави за допомогою соціальних мереж.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19335
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Гуманітарні та соціальні науки (HSS-2011). – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
74-Khitrenia-222-223.pdf145,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.