Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19297
Title: Морфологічні засоби в мовленні реклами
Other Titles: Morphological means in advertising texts
Authors: Шмілик, Ірина
Bibliographic description (Ukraine): Шмілик І. Морфологічні засоби в мовленні реклами / Ірина Шмілик // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали IIІ Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2011, 24–26 листопада 2011 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 118–119. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: іменник
прикметник
дієслово
прислівник
займенник
наказовий спосіб дієслів
Abstract: Описано морфологічні засоби, які вживають у текстах реклами, а саме: ключові слова, що виражені різними частинами мови; особові займенники; наказовий спосіб дієслів. На прикладах показано, як певні морфологічні форми увиразнюють основну думку висловлювання, урізноманітнюють текст реклами, підкреслюють ввічливе ставлення до адресата.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19297
Content type: Article
Appears in Collections:Гуманітарні та соціальні науки (HSS-2011). – 2011 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38-Shmilyk-118-119.pdf229,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.