Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19297
Назва: Морфологічні засоби в мовленні реклами
Інші назви: Morphological means in advertising texts
Автори: Шмілик, Ірина
Бібліографічний опис: Шмілик І. Морфологічні засоби в мовленні реклами / Ірина Шмілик // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали IIІ Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2011, 24–26 листопада 2011 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 118–119. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Бібліографія: 5 назв.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Ключові слова: іменник
прикметник
дієслово
прислівник
займенник
наказовий спосіб дієслів
Короткий огляд (реферат): Описано морфологічні засоби, які вживають у текстах реклами, а саме: ключові слова, що виражені різними частинами мови; особові займенники; наказовий спосіб дієслів. На прикладах показано, як певні морфологічні форми увиразнюють основну думку висловлювання, урізноманітнюють текст реклами, підкреслюють ввічливе ставлення до адресата.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19297
metadata.dc.type: Article
Розташовується у зібраннях:Гуманітарні та соціальні науки (HSS-2011). – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38-Shmilyk-118-119.pdf229,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.