Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19296
Назва: Прецедентні феномени як засіб реалізації стратегій комунікативного впливу в зовнішній рекламі (на матеріалі українських і фінських ергонімів)
Інші назви: Precedential phenomena as a mean of the realization of the communicative strategies in the outdoor advertising (on the basis of the Ukrainian and Finnish ergonyms)
Автори: Малевич, Ірина
Бібліографічний опис: Малевич І. Прецедентні феномени як засіб реалізації стратегій комунікативного впливу в зовнішній рекламі (на матеріалі українських і фінських ергонімів) / Ірина Малевич // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали IIІ Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2011, 24–26 листопада 2011 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 116–117. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Бібліографія: 4 назви.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: прецедентні феномени
зовнішня реклама
українська мова
фінська мова
ергонім
комунікативний вплив
Короткий огляд (реферат): Схарактеризовано прецедентні феномени як складники сучасних українських і фінських ергонімів, виявлено основні стратегії комунікативного впливу, притаманні українській і фінській зовнішній рекламі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19296
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Гуманітарні та соціальні науки (HSS-2011). – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37-Malevych-116-117.pdf170,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.