Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19296
Title: Прецедентні феномени як засіб реалізації стратегій комунікативного впливу в зовнішній рекламі (на матеріалі українських і фінських ергонімів)
Other Titles: Precedential phenomena as a mean of the realization of the communicative strategies in the outdoor advertising (on the basis of the Ukrainian and Finnish ergonyms)
Authors: Малевич, Ірина
Bibliographic description (Ukraine): Малевич І. Прецедентні феномени як засіб реалізації стратегій комунікативного впливу в зовнішній рекламі (на матеріалі українських і фінських ергонімів) / Ірина Малевич // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали IIІ Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2011, 24–26 листопада 2011 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 116–117. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: прецедентні феномени
зовнішня реклама
українська мова
фінська мова
ергонім
комунікативний вплив
Abstract: Схарактеризовано прецедентні феномени як складники сучасних українських і фінських ергонімів, виявлено основні стратегії комунікативного впливу, притаманні українській і фінській зовнішній рекламі.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19296
Content type: Article
Appears in Collections:Гуманітарні та соціальні науки (HSS-2011). – 2011 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
37-Malevych-116-117.pdf170,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.