Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19293
Назва: Ґенеза поетичного канону жанру ци: про значущість мелодій і тонів
Інші назви: Genesis of poetic canon in the frames of genre tz’u: about the significance of tune and tones
Автори: Дащенко, Ганна
Бібліографічний опис: Дащенко Г. Ґенеза поетичного канону жанру ци: про значущість мелодій і тонів / Ганна Дащенко // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали IIІ Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2011, 24–26 листопада 2011 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 108–111. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Бібліографія: 14 назв.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: ци
Лі Цінчжао
поетичний канон
тон
рима
Короткий огляд (реферат): Виступ присвячено проблемі ґенези поетичного канону жанру ци. Основною метою є виявлення принципів, що дозволяють оцінювати твори в жанрі ци за шкалою «видатне / посереднє». Висунуто гіпотезу, згідно з якою найбільш високо оцінювані ци характеризуються найбільш гармонійним поєднанням тонів. Ця гіпотеза була перевірена на прикладі чотирьох ци на мотив Звук за звуком. Адажіо чотирьох сунських поетів (двоє з яких вважаються видатними, а двоє інших зараховуються до посередніх).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19293
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Гуманітарні та соціальні науки (HSS-2011). – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34-Dashchenko-108-111.pdf234,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.