Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19228
Title: Формування рекламної стратегії за методикою оцінки доцільності капіталовкладень
Authors: Романишин, С. Б.
Bibliographic description (Ukraine): Романишин С. Б. Формування рекламної стратегії за методикою оцінки доцільності капіталовкладень / С. Б. Романишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2005. – № 533 : Проблеми економіки та управління. – С. 76–79. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2005
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розглядаючи рекламу як один із видів капіталовкладень підприємства, запропоновано вибирати оптимальну рекламну стратегію для товару оцінюванням ймовірного очікуваного прибутку від різних альтернативних стратегій. Treating advertising as a type of firm’s investments the process of optimal product advertising strategy selection on the basis of expected profitability of different alternative strategies is proposed.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19228
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2005. – №533

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15-Romanishin-76-79.pdf141,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.