Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19228
Назва: Формування рекламної стратегії за методикою оцінки доцільності капіталовкладень
Автори: Романишин, С. Б.
Бібліографічний опис: Романишин С. Б. Формування рекламної стратегії за методикою оцінки доцільності капіталовкладень / С. Б. Романишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2005. – № 533 : Проблеми економіки та управління. – С. 76–79. – Бібліографія: 3 назви.
Дата публікації: 2005
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Розглядаючи рекламу як один із видів капіталовкладень підприємства, запропоновано вибирати оптимальну рекламну стратегію для товару оцінюванням ймовірного очікуваного прибутку від різних альтернативних стратегій. Treating advertising as a type of firm’s investments the process of optimal product advertising strategy selection on the basis of expected profitability of different alternative strategies is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19228
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2005. – №533

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15-Romanishin-76-79.pdf141,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.