Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19215
Назва: Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах маркетингу і логістики
Автори: Мних, О. Б.
Костюк, О. С.
Бібліографічний опис: Мних О. Б. Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах маркетингу і логістики / О. Б. Мних, О. С. Костюк// Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2005. – № 533 : Проблеми економіки та управління. – С. 52–61. – Бібліографія: 20 назв.
Дата публікації: 2005
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність конкурентних стратегій, визначено основні різновиди конкурентних стратегій у контексті маркетингово-логістичного управління, що базується на використанні ключових компетенцій. Essence of competition strategies is exposed, certain the basic varieties of competition strategies in the context of marketing-logistic management, that is based on the use of key jurisdictions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19215
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2005. – №533

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11-Mnikh-52-61.pdf215,52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.