Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19215
Title: Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах маркетингу і логістики
Authors: Мних, О. Б.
Костюк, О. С.
Bibliographic description (Ukraine): Мних О. Б. Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах маркетингу і логістики / О. Б. Мних, О. С. Костюк// Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2005. – № 533 : Проблеми економіки та управління. – С. 52–61. – Бібліографія: 20 назв.
Issue Date: 2005
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розкрито сутність конкурентних стратегій, визначено основні різновиди конкурентних стратегій у контексті маркетингово-логістичного управління, що базується на використанні ключових компетенцій. Essence of competition strategies is exposed, certain the basic varieties of competition strategies in the context of marketing-logistic management, that is based on the use of key jurisdictions.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19215
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2005. – №533

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11-Mnikh-52-61.pdf215,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.