Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19183
Title: Застосування методу контент-аналізу для формування інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції
Authors: Берко, А. Ю.
Висоцька, В. А.
Сороковський, М. М.
Bibliographic description (Ukraine): Берко А. Ю. Застосування методу контент-аналізу для формування інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції / А. Ю. Берко, В. А. Висоцька, М. М. Сороковський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 743 : Інформаційні системи та мережі. – С. 3–16. – Бібліографія: 19 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: контент
інформаційний ресурс
системи електронної контент-комерції
content
information resource
electronic content сommerce systems
Abstract: Розглянуто питання розроблення уніфікованих методів опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції. Розроблено формальну модель та узагальнену типову архітектуру системи електронної контент-комерції. Розроблено методи проектування та реалізації системи електронної контент-комерції на прикладіінтернет-журналу, який відображає результати теоретичних досліджень.This paper is devoted to the development of unified methods for processing information resources in the systems of electronic content commerce. A formal model and generalized typical architecture of systems of electronic content commerce are declared. Methods of designing and implementation of systems of electronic content commerce on the example of online Magazine, which reflects the results of theoretical research, are developed.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19183
Content type: Article
Appears in Collections:Інформаційні системи та мережі. – 2012. – №743

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2-Berko-3-15.pdf343,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.