Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19069
Назва: Реклама як засіб просування товарів на ринку
Автори: Хом’як, Богдана
Бібліографічний опис: Хом’як Богдана. Реклама як засіб просування товарів на ринку / Богдана Хом’як // Україна очима молодих : збірник тез доповідей міжнародної учнівської науково-практичної конференції, Львів, 16–18 квітня 2013 року / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний центр “Мала академія наук України”, Департамент з питань освіти, науки, сім’ї та молоді Львівської обласної державної адміністрації, Комунальний заклад Львівської обласної ради “Львівська обласна Мала академія наук учнівської молоді”. – Львів, 2013. – С. 74. – Бібліографія: 2 назви.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Національний університет "Львівська політехніка"
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/19069
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Україна очима молодих. – 2013 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
57-74-74.pdf107,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.