Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18766
Назва: Сутність та значення позитивного іміджу для підприємства
Автори: Строцюк, Ю. В.
Бібліографічний опис: Строцюк Ю. В. Сутність та значення позитивного іміджу для підприємства / Ю. В. Строцюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 684 : Проблеми економіки та управління. – С. 243–248. – Бібліографія: 19 назв.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: імідж
імідж підприємства
корпоративний імідж
позитивний імідж
негативний імідж
внутрішній імідж
зовнішній імідж
репутація
image
enterprise image
corporate image
positive image
negative image
internal image
external image
reputation
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність та значення застосування позитивного іміджу для підприємства. Особливу увагу приділено структурі та характеристиці її елементів, обґрунтовано доцільність створення позитивного іміджу підприємства. Наведено фактори, які впливають на внутрішній клімат компанії. Запропоновано заходи щодо формування позитивного іміджу підприємства. The essence and significance of applying of the positive image for the enterprise is scrutinized in the article. The special attention is paid to the structure and description of its components, the expediency to create an enterprise positive image is grounded here.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18766
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2010. – №684

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
52-243-248.pdf262,87 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.