Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18765
Назва: Маркетинг в сучасних інноваційних процесах
Автори: Шимура-Тиц, М.
Бібліографічний опис: Шимура-Тиц М. Маркетинг в сучасних інноваційних процесах / М. Шимура-Тиц // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 684 : Проблеми економіки та управління. – С. 319–324. – Бібліографія: 10 назв.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: вертикальний і латеральний маркетинг
інновація
моделі інновацій
відкрита інновація
значення маркетингу
vertical and lateral marketing
innovation
models of innovations
an open innovation
value of marketing
Короткий огляд (реферат): Здійснено спробу відповісти на питання: якими є роль і значення маркетингу в сучасних інноваційних процесах. Представлено еволюцію моделі інновації, а також концепції інновації, що виступають в теорії маркетингу. На цьому тлі сформульовано основні залежності, які виступають одночасно між інновацією і маркетингом. Розкрито причини недооцінювання впливу маркетингу на інноваційні процеси, що відбуваються на підприємствах і створюваних ними мережах. The paper aims at showing the role and significance of marketing in contemporary innovation processes. The evolution of innovation model is presented, as well as the innovation concepts existing in marketing theory. The comparison of theses concepts has allowed for formulating basic dependences between innovation and marketing. Reasons of the lack of appreciation of marketing influence on innovation processes within firms and their networks are exposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18765
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2010. – №684

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
66-319-324.pdf190,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.