Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18765
Title: Маркетинг в сучасних інноваційних процесах
Authors: Шимура-Тиц, М.
Bibliographic description (Ukraine): Шимура-Тиц М. Маркетинг в сучасних інноваційних процесах / М. Шимура-Тиц // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 684 : Проблеми економіки та управління. – С. 319–324. – Бібліографія: 10 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: вертикальний і латеральний маркетинг
інновація
моделі інновацій
відкрита інновація
значення маркетингу
vertical and lateral marketing
innovation
models of innovations
an open innovation
value of marketing
Abstract: Здійснено спробу відповісти на питання: якими є роль і значення маркетингу в сучасних інноваційних процесах. Представлено еволюцію моделі інновації, а також концепції інновації, що виступають в теорії маркетингу. На цьому тлі сформульовано основні залежності, які виступають одночасно між інновацією і маркетингом. Розкрито причини недооцінювання впливу маркетингу на інноваційні процеси, що відбуваються на підприємствах і створюваних ними мережах. The paper aims at showing the role and significance of marketing in contemporary innovation processes. The evolution of innovation model is presented, as well as the innovation concepts existing in marketing theory. The comparison of theses concepts has allowed for formulating basic dependences between innovation and marketing. Reasons of the lack of appreciation of marketing influence on innovation processes within firms and their networks are exposed.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18765
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2010. – №684

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
66-319-324.pdf190,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.