Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18763
Назва: Особливості прогнозування кон’юнктури товарного ринку
Автори: Радіщук, Т. П.
Бібліографічний опис: Радіщук Т. П. Особливості прогнозування кон’юнктури товарного ринку / Т. П. Радіщук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 684 : Проблеми економіки та управління. – С. 39–41. – Бібліографія: 5 назв.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: прогноз
прогнозування кон’юнктури товарного ринку
коливаннями кон’юнктури ринку
ринок
стратегія
prognosis
commodity market prognostication
vibrations of the state of affairs of market
market
strategy
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність процесу прогнозування, способи прогнозування, їх етапи та основи методології прогнозування, особливості прогнозування кон’юнктури товарного ринку. Запропоновано поєднувати методи прогнозування для дослідження динамічного зовнішньоекономічного середовища. Essence of prognostication process, prognostication methods, the stages and bases of prognostication methodology, feature of commodity market prognostication are considered in the article. It is suggested to combine the methods of prognostication for research of dynamic outwardlyeconomic environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18763
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2010. – №684

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10-39-41.pdf160,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.